Sidor

måndag 24 oktober 2011

K.A.L.L.T

Åkte storslalom i dag, var ganska nöjd med mitt åkande, nog börjar det hittas. Det var meningen att jag skulle åka slalom efter storslalom träningen, men jag slog benet på sista åket så ja kunde int åka nåmera sen. Jag åkte till backen en timme tidigare än de andra just för att åka lite storslalom först, då var vädret ännu ganska bra men sedan så blev det ganska så dålig sikt...man såg ingenting alls. Det var kallt, det blåste och det var dimmigt..inte precis det bästa vädret man kan önska sig. Får hoppas vi slipper till backen i morgon, hörde att det skulle blåsa dubbelt hårdare än i dag.

Vi far hem i morgon, vi har kvällsflyget och borde vara i Finland kl 23.00 sedan blir det att köra till Nilsiä, vilket tar en stund. Jag skulle gissa vi är framme någon gång 05.00.. nice.
suksihuone, spenderar ca 1-2h här varje kväll
Det är några par skidor som skall packas när vi  far...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar