Sidor

torsdag 1 mars 2012

eurotrip

Så, jag kom hem från europa i förrgår och en helt lyckad resa var det nog. Jag bättrade mina poäng i slalom med ganska mycket och det är ju alltid bra. Mycket erfarenhet fick man nog av att tävla i Österrike och Schweiz där det finns 50 åkare som alla åker fort, och alla gånger var det inte lätt att åka med ett startnummer som var omkring 70... 

 Lite problem med flyget hem till Finland då flyget blev inhiberat och vi flög via Warsowa till Helsingfors och jag missade fortsättnings flyget till Kuopio.  Nå, jag slapp tillslut hem till Nilsiä men skidorna lämnade i München :D så typiskt.. men de kom i går som tur.
 
Som bäst är jag med skolan i Luleå på tävlingsresa, vi skall åka två slalomtävlingar här och sedan far vi iväg mot Rovaniemi.

Auf wiederhören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar