Sidor

måndag 17 november 2014

Kiruna

Säsongen har startat på allvar nu, och jag hade mina första tävlingar för i vinter förra veckoslutet i Kåbdalis. Lördagens tävling gick jätte dåligt, jag har problem med tekniken och linjerna så fick det inte att passa alls. Söndagens tävling gick lite bättre och hade några bra svängar. Det räcker dock inte. Det är svårt att börja en säsong med en massa problem med åkningen, men jag får försöka fixa det så fort som möjligt.

Som bäst är jag i Kiruna. Vi hade ett kort träningspass i dag och första åket gick bra och tyckte att jag fick allting att stämma ganska bra. Resten av åken hade jag igen tekniska problem. Det gäller bara att fara iväg och träna efter den här tävlingsresan. Man hinner ju inte fixa någonting på ett kort träningspass. Men i morgon är det race och jag kommer att göra mitt bästa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar