Sidor

onsdag 2 november 2011

Österrike here I come

Vi hadd pilates igen, de gick no bättre denhär gången men ja andas fortfarande lite fel ibland :D men jag tror jag börjar hitta mina djupaste magmuskler. Pilates e bra för alla som har ryggproblem, man tränar de djupa mag å ryggmusklerna som sen stöder ryggraden, och de e också bra för att förhindra ryggskador.

Sen var jag med Anette och gjorde lite bänkpress här ikväll i vår lilla punttisali vi har här i källaren, vi tyckte vi behövde lite extra träning. Ser ut som om jag sku vara i mitt livs bänkpress form.

vår mini punttisali i källaren.

Jaa å sen fick vi i da reda på att vi skall iväg ti Österrike på måndag :) Vi ska ti Hintertux denhär gången, hoppas på bra väder då bara. Man brukar nog int behöva fara iväg ti Österrike fö att åka när de e den 2:a november...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar