Sidor

fredag 18 januari 2013

sträckta ledband vol 2

Det har nu gått ca 2 veckor sedan jag skadade knäet i Österrike. Jag håller på med att träna upp det och det går bra framåt, enda saken jag är lite orolig över är att jag själv inte kan böja benet bakåt så mycket. Det tar emot i knäet och det tar sjukt. Men enligt fysioterapeuten så skall det nog bli bättre genom vissa övningar jag gör, och nog märker jag att det sakta som säkert böjs mera och mera.
Jag var i går också för första gången i mitt liv på akupunktur, det var intressant. Får se om det hjälper knäet att bli bättre.. Jag känner ingen skillnad nu från hur det kändes innan, men kanske det inte behövs kännas olika.

Här är videon från då jag föll. I slutet av crashen ser man då vänster ben vrids i onaturlig ställning, jag antar att det var då det fick sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar